RSS

Παρασκευή 28 Μαΐου 2010

Θα έβγαινα στο δρόμο να διαδηλώσω μόνο για την παιδεία .

Καλημέρα Λεωνίδα μου!

Μ' εσένα δεν ξέρω αν είναι καλύτερα να μιλήσω φιλοσοφικά ή ρεαλιστικά. Γενικώς, ως μηχανικός, κλείνω περισσότερο προς το ρεαλιστικό και ίσως γι' αυτό δυσκολεύομαι να επικοινωνήσω με πολλούς άλλους . Όπως και να έχει, οι Έλληνες δεν μπορούνε να αλλάξουν τίποτα, γιατί πολύ απλά είναι εξαρτημένοι από τους ξένους, είτε αυτό λέγεται εισαγωγή προϊόντων είτε εισαγωγή τουρισμού. Το τι θα απογίνουμε είναι στα χέρια άλλων, μη Ελλήνων, όχι οπωσδήποτε ανθελλήνων, που θα μας στηρίξουν μόνο αν δουλέψουμε γι' αυτούς. Όσοι πιστεύουν, ότι μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο, έχουν μαύρα μεσάνυχτα.

Στο πλαίσιο αυτό, αν υπάρχει κάτι για το οποίο θα έβγαινα στο δρόμο να διαδηλώσω και να φωνάξω, εγώ προσωπικά, που δεν είμαι ιδιαίτερα εκδηλωτικός για διαδηλώσεις, είναι για να διαμαρτυρηθώ για την παιδεία. Το μόνο που μπορεί να μας βοηθήσει για να έχουμε μια καλύτερη χώρα είναι η παιδεία. Όλα τα άλλα, που συμβαίνουν και φωνάζεις και μου στέλνεις και μου λες για πολιτική και........
άλλα πολλά, δεν θέλω να τα συζητήσω και να τα αναλύσω, γιατί όπως είπα, δεν έχουμε την ελευθερία στην Ελλάδα να αλλάξουμε τον κόσμο. Σε φιλοσοφικό επίπεδο ξέρω ότι είναι άδικο να την πληρώσουν οι φτωχοί. Δυστυχώς όμως η ιστορία αυτό έχει δείξει. Εγώ μεμψίμοιρος δεν είμαι και γι' αυτό προσπαθώ να ξεχωρίσω και να μην βρεθώ στην άσχημη πλευρά. Τον φρονίμων τα παιδιά, πριν πεινάσουν μαγειρεύουν. Επαναλαμβάνω λοιπόν, το σημαντικότερο που πιστεύω, ότι θα κρατήσει την Ελλάδα ένα πολιτισμένο κράτος, είναι η παιδεία. Χωρίς μυαλό, ούτε πατάτες δεν θα μπορούμε να φυτέψουμε πλέον. Σου θυμίζω απλώς, ότι η κλιματική αλλαγή θα φέρει σημαντικές αλλαγές στην Ελλάδα, ίσως πιο σημαντικές από αυτές που συμβαίνουν σήμερα!

Τώρα αν θέλεις να σου γράψω και την πρόβλεψή μου για το μέλλον της διεθνούς οικονομίας, θα μου πάρει πολλή ώρα και δεν προλαβαίνω. Μάλλον η Ελλάδα είναι το πρώτο δείγμα για το τι θα αλλάξει μεσοπρόθεσμα και στις άλλες χώρες, συμπεριλαμβανομένων και των βιομηχανικών, Μακροπρόθεσμα θα επιστρέψουμε στον προστατευτισμό, δηλαδή τελωνεία, δηλαδή bye bye China, δηλαδή κάτι ανάλογο του ψυχρού πολέμου. Ίσως κάποια παραλλαγή...
kafeneio.blog

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου