Σάββατο 6 Μαρτίου 2010
ΑΡΩΜΑ ΒΙΒΛΙΟΥ...
Από τη σημερινή ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ:
Η ταχεία εξάπλωση του ηλεκτρονικού βιβλίου σκοντάφτει σε έναν απίθανο παράγοντα :τη μυρωδιά του τυπωμένου χαρτιού που απουσιάζει.
Οι τεχνικοί της μολδαβικής εταιρείας Duro Sport Electronics Corporation για να παρακάμψουν αυτό το εμπόδιο επινόησαν έναν τρόπο που χαρίζει στους αναγνώστες των e-books τη χαμένη μυρωδιά του χαρτιού. Δημιούργησαν ένα προϊόν σε μορφή σπρέι, σε πέντε διαφορετικές εκδοχές αρωμάτων και ευελπιστούν ότι θα ικανοποιήσει και τους πιο απαιτητικούς αναγνώστες. Πιο συγκεκριμένα, οι πέντε τεχνητές ποικιλίες αρωμάτων βιβλίου είναι: 1. «άρωμα νέου βιβλίου», που δημιουργεί την αίσθηση ότι βρισκόμαστε στο βιβλιοπωλείο και ξεφυλλίζουμε τις νέες εκδόσεις· 2. «κλασικό άρωμα», που ανακαλεί στη μνήμη τη μυρωδιά ενός πολυκαιρισμένου βιβλίου, όπως αυτά που βρίσκουμε στα παλαιοβιβλιοπωλεία· 3. «άρωμα ρομαντικών αισθημάτων», ιδανικό για κοπέλες ή κυρίες με ρομαντική διάθεση, ένα μεθυστικό μείγμα από μυρωδιές αλόγων, λουλουδιών και καταπράσινων λιβαδιών, όπως αυτές που «αναδίδουν» τα μυθιστορήματα της Τζέιν Οστεν· 4. «πικάντικο άρωμα», που παραπέμπει στη μυρωδιά ενός απολαυστικού πρωινού που ενώ το μυρίζουμε δεν θα το καταναλώσουμε ποτέ· 5. «άρωμα μουχλιασμένου βιβλίου», που φέρνει στη μνήμη τη μυρωδιά παλιών βιβλίων που ανακαλύπτουμε στη βιβλιοθήκη της γιαγιάς μας.
Οι τιμές των «αρωμάτων βιβλίου» κυμαίνονται από 7 έως 30 δολάρια, κάτι λιγότερο δηλαδή απ' όσο κοστίζει και ένα τυπωμένο βιβλίο.
Θεέ και Κύριε...
ΠΕΡΙΚΟΠΗ 14ου ΜΙΣΘΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ
Τα σημερινά ΝΕΑ μιλούν για περικοπή 14ου μισθού το φθινόπωρο και στον ιδιωτικό τομέα.
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Μετά την ουσιαστική κατάκτηση της ελευθερίας έκφρασης γνώμης των εκπαιδευτικών τώρα και η τυπική. Αναδημοσίευση από την εφημερίδα "ΠΟΛΙΤΗΣ", της ψήφισης της τροπολογίας από την ολομέλεια της Βουλής:
Δυναμώνει, πλέον και επίσημα, η φωνή των εκπαιδευτικών. Η Ολομέλεια της Βουλής ψήφισε σε νόμο το νομοσχέδιο με το οποίο τροποποιείται ο περί Δημόσιας Εκπαιδευτικής Υπηρεσίας Νόμος και έτσι από χθες διασφαλίζεται η άσκηση του δικαιώματος της ελευθερίας έκφρασης γνώμης των εκπαιδευτικών. Με το νομοσχέδιο τροποποιείται το άρθρο 51, που αναφέρεται στην ελευθερία έκφρασης γνώμης των εκπαιδευτικών, και διαγράφεται το εδάφιο (2) αυτού, το οποίο ανέφερε ότι οι εκπαιδευτικοί λειτουργοί δεν μπορούν να δημοσιεύουν ή να μεταδίδουν οποιαδήποτε ύλη η οποία αναφέρεται στην άσκηση των καθηκόντων τους χωρίς την προηγούμενη άδεια της αρμόδιας αρχής. Στο άρθρο αναφέρεται πλέον ότι «οι εκπαιδευτικοί λειτουργοί είναι ελεύθεροι να εκφράζουν είτε κατ΄ιδίαν είτε δημόσια με ομιλίες, διαλέξεις, ανακοινώσεις, μελέτες ή άρθρα τη γνώμη τους πάνω σε ζητήματα που ανάγονται στην επιστήμη, την τέχνη και τη θρησκεία ή πάνω σε ζητήματα γενικού ενδιαφέροντος». Σημειώνεται ότι το εν λόγω νομοσχέδιο συζητήθηκε σε δύο συνεδρίες της κοινοβουλευτικής επιτροπής Παιδείας, στις οποίες παρευρέθηκαν εκπρόσωποι του Υπ. Παιδείας, της ΕΕΥ, της Νομικής Υπηρεσίας, των εκπαιδευτικών οργανώσεων, η Επίτροπος Διοικήσεως, αλλά και παραπονούμενοι εκπαιδευτικοί. Οι εκπαιδευτικοί είχαν αναφερθεί σε περιορισμό του δικαιώματος έκφρασής τους, αλλά και σε ενέργειες υψηλόβαθμων στελεχών του Υπ. Παιδείας εις βάρος τους, ενώ η Επίτροπος Διοικήσεως αναφέρθηκε σε δύο εκθέσεις της, οι οποίες ετοιμάστηκαν μετά από παράπονα που υπέβαλαν εκπαιδευτικοί, με τις οποίες είχε εισηγηθεί την τροποποίηση του άρθρου 51.
Παρασκευή 5 Μαρτίου 2010
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟ ΜΑΝΩΛΗ ΓΛΕΖΟ
M.Χρυσοχοΐδης :«Το περιστατικό με το Μανώλη Γλέζο ήταν ατυχές και σε καμιά περίπτωση στοχευμένο. Ήταν μέρος προσπάθειας της Αστυνομίας να περιορίσει τα επεισόδια»
Αντιπροσωπεία αστυνομικών :«Αγαπητέ Κύριε Γλέζο, με αισθήματα έντονης ανησυχίας και αγανάκτησης πληροφορηθήκαμε ότι κατά τη διάρκεια της ειρηνικής εκδήλωσης διαμαρτυρίας των συνδικαλιστικών οργανώσεων ΓΣΕΕ - ΑΔΕΔΥ, χρησιμοποιήθηκαν και πάλι συνάδελφοί μας στον άχαρο ρόλο της καταστολής, με αποτέλεσμα να τραυματισθεί ο άνθρωπος σύμβολο των αγώνων του λαού μας, εσείς που έχετε άλλωστε συμπαρασταθεί και στηρίξει τους αγώνες μας. Δεχθείτε τις ειλικρινείς μας ευχές για ταχεία ανάρρωση. Χίλια συγνώμη».
Πολύ ουδέτερη και παγωμένη, κ. Υπουργέ, η δήλωσή σας σε σχέση με αυτήν των υφισταμένων σας.
ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΔΕΔΥ-ΓΣΕΕ ΣΤΙΣ 11/3/2010
Άλλαξε η ημερομηνία της απεργίας από 16/3/2010 στις 11/3/2010,ημέρα Πέμπτη.
Πέμπτη 4 Μαρτίου 2010
ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Πρώτα ο μαθητής
Διάβασα σήμερα το σχέδιο δράσης -έτσι αποκαλείται τώρα η μεταρρύθμιση- του Υπουργείου στο πλαίσιο της υλοποίησης του προεκλογικού προγράμματος του ΠΑΣΟΚ για την εκπαίδευση. Πριν από όλα θέλω να καταθέσω μια επισήμανση που αφορά το σηματάκι των εξαγγελιών. Θεωρώ την επιλογή, ατυχή, γιατί χρησιμοποιώντας την πινακίδα του ΚΟΚ με το τρίγωνο, που προειδοποιεί για κίνδυνο, συνειρμικά παραπέμπει σε επικίνδυνες καταστάσεις κι όχι οράματα και τομές.
Χωρίς πρόθεση μηδενισμού και με καλοπροαίρετη διάθεση θεωρώ ότι οι εξαγγελίες αυτοακυρώνονται, καθώς συμπίπτουν με την ανακοίνωση των οικονομικών μέτρων. Εξαιρετικά λανθασμένο τάιμινγκ συνεπώς, κ. Διαμαντοπούλου. Άσχετα με τα όποια θετικά ή αρνητικά σημεία τους, τίθενται στην κρίση ενός απογοητευμένου και ταυτόχρονα εξοργισμένου συναδέλφου, κοκτέιλ που θα απευχόταν κάθε υπουργός.
Μεγαλεπήβολοι και φιλόδοξοι οι στόχοι του σχεδίου δράσης, οι περισσότεροι από τους οποίους έχουν διατυπωθεί πολλές φορές στο παρελθόν με εξαίρεση κάποιους που, για να είμαστε δίκαιοι, ακούγονται για πρώτη φορά. Για τη τεκμηρίωση του λανθασμένου τάιμινγκ αντιπαραβάλλω λίγα μόνο σημεία του σχεδίου με τα οικονομικά μέτρα και όχι μόνο:
ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Πρώτα ο μαθητής
α)χρήση διαδραστικών πινάκων, ηλεκτρονικό βιβλίο, προσωπικοί Η/Υ σε μαθητές - η εκπαίδευση παραμένει προτεραιότητα του προϋπολογισμού
ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ
α)Μείωση κατά 100 εκ. ευρώ του προγράμματος Δ.Ε. του υπουργείου Παιδείας και κατά 100
εκ. ευρώ των πιστώσεων νέων προγ/των του υπουργείου Παιδείας.
ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Πρώτα ο μαθητής
β)ισχυροποιείται ο ρόλος του εκπ/κού με υψηλό κύρος, θέση στην κοινωνία και
αμοιβή - ο εκπαιδευτικός είναι το κλειδί της εκπαιδευτικής διαδικασίας
ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ
β) περικοπή 12% στα επιδόματα
" 30% στα δώρα και την άδεια
ΦΠΑ, φορολογικοί συντελεστές, καύσιμα,τσιγάρα
ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Πρώτα ο μαθητής
γ) αξιοποίηση υπερκαλυπτόμενων ψηφιακών εφαρμογών (e-school)
ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ
γ) η υποστήριξη του e-school στους εκπαιδευτικούς
διακόπτεται συχνά λόγω μη πληρωμής του προσωπικού
Και ένα κερασάκι: προϋπόθεση της επιλογής των στελεχών εκπ/σης είναι η συμμετοχή τους σε προγράμματα αυτοαξιολόγησης σε α΄ φάση και αξιολόγησης σε β΄ φάση
Χωρίς πρόθεση μηδενισμού και με καλοπροαίρετη διάθεση θεωρώ ότι οι εξαγγελίες αυτοακυρώνονται, καθώς συμπίπτουν με την ανακοίνωση των οικονομικών μέτρων. Εξαιρετικά λανθασμένο τάιμινγκ συνεπώς, κ. Διαμαντοπούλου. Άσχετα με τα όποια θετικά ή αρνητικά σημεία τους, τίθενται στην κρίση ενός απογοητευμένου και ταυτόχρονα εξοργισμένου συναδέλφου, κοκτέιλ που θα απευχόταν κάθε υπουργός.
Μεγαλεπήβολοι και φιλόδοξοι οι στόχοι του σχεδίου δράσης, οι περισσότεροι από τους οποίους έχουν διατυπωθεί πολλές φορές στο παρελθόν με εξαίρεση κάποιους που, για να είμαστε δίκαιοι, ακούγονται για πρώτη φορά. Για τη τεκμηρίωση του λανθασμένου τάιμινγκ αντιπαραβάλλω λίγα μόνο σημεία του σχεδίου με τα οικονομικά μέτρα και όχι μόνο:
ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Πρώτα ο μαθητής
α)χρήση διαδραστικών πινάκων, ηλεκτρονικό βιβλίο, προσωπικοί Η/Υ σε μαθητές - η εκπαίδευση παραμένει προτεραιότητα του προϋπολογισμού
ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ
α)Μείωση κατά 100 εκ. ευρώ του προγράμματος Δ.Ε. του υπουργείου Παιδείας και κατά 100
εκ. ευρώ των πιστώσεων νέων προγ/των του υπουργείου Παιδείας.
ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Πρώτα ο μαθητής
β)ισχυροποιείται ο ρόλος του εκπ/κού με υψηλό κύρος, θέση στην κοινωνία και
αμοιβή - ο εκπαιδευτικός είναι το κλειδί της εκπαιδευτικής διαδικασίας
ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ
β) περικοπή 12% στα επιδόματα
" 30% στα δώρα και την άδεια
ΦΠΑ, φορολογικοί συντελεστές, καύσιμα,τσιγάρα
ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Πρώτα ο μαθητής
γ) αξιοποίηση υπερκαλυπτόμενων ψηφιακών εφαρμογών (e-school)
ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ
γ) η υποστήριξη του e-school στους εκπαιδευτικούς
διακόπτεται συχνά λόγω μη πληρωμής του προσωπικού
Και ένα κερασάκι: προϋπόθεση της επιλογής των στελεχών εκπ/σης είναι η συμμετοχή τους σε προγράμματα αυτοαξιολόγησης σε α΄ φάση και αξιολόγησης σε β΄ φάση
Τετάρτη 3 Μαρτίου 2010
ΕΚΤΑΚΤΗ ΓΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΤΟΥ 2ου ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ
Πραγματοποιήθηκε σήμερα, 3/3/2010, η έκτακτη Γ.Σ. του Συλλόγου των εκπ/κών του 2ου Γραφείου Αμαρουσίου. Η προσέλευση των συναδέλφων δεν ήταν η αναμενόμενη, αλλά ήταν μεγαλύτερη σε σχέση με τις προηγούμενες. Η συνέλευση έλαβε χώρα αμέσως μετά τα νέα, άκρως επώδυνα, μέτρα που ανακοινώθηκαν από την κυβέρνηση κι όπως ήταν φυσικό οι εξαγγελίες αυτές μονοπώλησαν το περιεχόμενο των τοποθετήσεων των ομιλητών. Η συζήτηση που ακολούθησε ήταν πολύ γόνιμη και εποικοδομητική. Οι συνάδελφοι εκδήλωσαν την αγανάκτησή τους για τα νέα μέτρα που πλήττουν δραματικά το εισόδημά τους και πρότειναν τρόπους δράσης και κινητοποιήσεων για ανάσχεση της επερχόμενης λαίλαπας.
Παρατίθενται στη συνέχεια οι προτάσεις των ομιλητών για τη μορφή των αγωνιστικών κινητοποιήσεων:
Δ. Πολυχρονιάδης: α)Έκτακτη πρωινή Γ.Σ. μέσα στο Μάρτιο με άδεια για να μπορέσουν να συμμετάσχουν οι συνάδελφοι β)πανυπαλληλικό μέτωπο-αγώνας διαρκείας
Γ.Μεριχωβίτης:α)Διατύπωση επιφυλάξεων για επιτυχία απεργίας διαρκείας, β) πρόταση για προετοιμασία της κοινωνίας, ως απαραίτητη προϋπόθεση για την επιτυχία της απεργίας, γ)δημιουργία απεργιακού ταμείου.
Κ. Δουρούκας :α)Πρόταση για έκτακτο συνέδριο της ΔΟΕ, β)ολική αναδιάταξη του διεκδικητικού πλαισίου και πλαισίου δράσης της ΔΟΕ σύμφωνα με τα νέα δεδομένα, γ)ανησυχία όχι μόνο για τα οικονομικά, αλλά και για τα θεσμικά μέτρα
Σαρδελής:α)Αντίδραση του συνόλου των Ελλήνων εργαζομένων κι όχι μόνο του κλάδου, β)Συμμετοχή στη δράση του ΠΑΜΕ
Β. Τολιάκης: α)Δυναμική αντίδραση κατά των μέτρων-εκδηλώσεις στο κέντρο του Αμαρουσίου
Μπούρα:α)Εναλλακτικοί τρόποι δράσης εκτός απεργίας, β)διαφημιστικά σποτ σε ΜΜΕ για ενημέρωση της κοινωνίας , γ)λευκό περιβραχιόνιο στην τάξη για ευαισθητοποίηση γονέων και μαθητών,δ)νέο όραμα για τους συναδέλφους
Αντωνόπουλος:Προέκταση της απεργίας και σε πολιτικό πλαίσιο- ανάδειξη πραγματικών υπαιτίων κρίσης
Γ.Κουτάντος :α)έκτακτο συνέδριο της ΔΟΕ, β)έκτακτη ΓΣ με άδεια το Μάρτιο, γ)μετατροπή της οικονομικής κρίσης σε κοινωνική
Ν.Λυσίκατος:α)δημιουργία απεργιακής επιτροπής, β)κινητοποιήσεις παράλληλα με την απεργία
Λ. Βλαχομήτρος :α)έκτακτη ΓΣ με άδεια το Μάρτιο,β)παραιτήσεις Δ/ντών-υποδ/ντών σχολείων γαι κοινωνική πίεση και διαμαρτυρία
Γ.Γεωργόπουλος :α)Αποχή από εκδηλώσεις(γιορτές,παρελάσεις),εκπαιδευτικές επισκέψεις β)ενημέρωση γονέων για τα προβλήματα του κλάδου κατά την επίδοση της βαθμολογίας β΄ τριμήνου
Παρατίθενται στη συνέχεια οι προτάσεις των ομιλητών για τη μορφή των αγωνιστικών κινητοποιήσεων:
Δ. Πολυχρονιάδης: α)Έκτακτη πρωινή Γ.Σ. μέσα στο Μάρτιο με άδεια για να μπορέσουν να συμμετάσχουν οι συνάδελφοι β)πανυπαλληλικό μέτωπο-αγώνας διαρκείας
Γ.Μεριχωβίτης:α)Διατύπωση επιφυλάξεων για επιτυχία απεργίας διαρκείας, β) πρόταση για προετοιμασία της κοινωνίας, ως απαραίτητη προϋπόθεση για την επιτυχία της απεργίας, γ)δημιουργία απεργιακού ταμείου.
Κ. Δουρούκας :α)Πρόταση για έκτακτο συνέδριο της ΔΟΕ, β)ολική αναδιάταξη του διεκδικητικού πλαισίου και πλαισίου δράσης της ΔΟΕ σύμφωνα με τα νέα δεδομένα, γ)ανησυχία όχι μόνο για τα οικονομικά, αλλά και για τα θεσμικά μέτρα
Σαρδελής:α)Αντίδραση του συνόλου των Ελλήνων εργαζομένων κι όχι μόνο του κλάδου, β)Συμμετοχή στη δράση του ΠΑΜΕ
Β. Τολιάκης: α)Δυναμική αντίδραση κατά των μέτρων-εκδηλώσεις στο κέντρο του Αμαρουσίου
Μπούρα:α)Εναλλακτικοί τρόποι δράσης εκτός απεργίας, β)διαφημιστικά σποτ σε ΜΜΕ για ενημέρωση της κοινωνίας , γ)λευκό περιβραχιόνιο στην τάξη για ευαισθητοποίηση γονέων και μαθητών,δ)νέο όραμα για τους συναδέλφους
Αντωνόπουλος:Προέκταση της απεργίας και σε πολιτικό πλαίσιο- ανάδειξη πραγματικών υπαιτίων κρίσης
Γ.Κουτάντος :α)έκτακτο συνέδριο της ΔΟΕ, β)έκτακτη ΓΣ με άδεια το Μάρτιο, γ)μετατροπή της οικονομικής κρίσης σε κοινωνική
Ν.Λυσίκατος:α)δημιουργία απεργιακής επιτροπής, β)κινητοποιήσεις παράλληλα με την απεργία
Λ. Βλαχομήτρος :α)έκτακτη ΓΣ με άδεια το Μάρτιο,β)παραιτήσεις Δ/ντών-υποδ/ντών σχολείων γαι κοινωνική πίεση και διαμαρτυρία
Γ.Γεωργόπουλος :α)Αποχή από εκδηλώσεις(γιορτές,παρελάσεις),εκπαιδευτικές επισκέψεις β)ενημέρωση γονέων για τα προβλήματα του κλάδου κατά την επίδοση της βαθμολογίας β΄ τριμήνου
Για την Ελλάδα ρε γ......................
Κουράγιο Έλληνες
Τρίτη 2 Μαρτίου 2010
ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΣ ΑΔΕΔΥ ΣΤΙΣ 16/3/2010
Σε 24ωρη απεργία την Τρίτη 16/3/2010 προχώρησε η ΑΔΕΔΥ. Αναμένεται η απόφαση της ΔΟΕ σε προσεχές ΔΣ.
Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010
ΕΠΕΠ
Η υπουργός κ. Α. Διαμαντοπούλου ανακοίνωσε την έναρξη του διαλόγου για την κατάταξη των αποφοίτων στις βαθμίδες του ΕΠΕΠ (Εθνικού Πλαισίου Επαγγελματικών Προσόντων). Σύμφωνα με ένα πρώτο πλαίσιο η κατάταξη θα περιλαμβάνει οκτώ βαθμίδες :
α) απόφοιτοι Δημοτικού
β) « Γυμνασίου
γ) « Λυκείου
δ) « Λυκείου με επαγγελματική εμπειρία ή προγράμματα κατάρτισης
ε) « ΤΕΙ
στ) « ΑΕΙ
ζ) κάτοχοι μεταπτυχιακού
η) « διδακτορικού
Τα σημεία τριβής με το καλημέρα είναι το 5ο και το 6ο επίπεδο , η κατάταξη των αποφοίτων κολεγίων, η κατάταξη των αποφοίτων πολυτεχνικών σχολών, καθώς και το πώς θα πιστοποιείται και θα κατατάσσεται η επαγγελματική εμπειρία. Οι καθηγητές ΑΕΙ υποστηρίζουν ότι τα ΤΕΙ πρέπει να κατατάσσονται στο 5ο επίπεδο, ενώ οι συνάδελφοι τους των ΤΕΙ στο 6ο . Οι ιδιοκτήτες κολεγίων υποστηρίζουν την κατάταξή των αποφοίτων τους στο 6ο ή 7ο επίπεδο και τέλος καθηγητές των πολυτεχνικών σχολών λόγω της πενταετούς φοίτησης ζητούν την απονομή πτυχιακού και μεταπτυχιακού τίτλου ταυτόχρονα και κατά συνέπεια κατάταξη στο επίπεδο 7.
Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2010
Ιδιωτικά ιατροπαιδαγωγικά κέντρα
Μείζον ζήτημα έχει προκύψει τα τελευταία χρόνια με κάποια ιδιωτικά ιατροπαιδαγωγικά κέντρα που ξεφυτρώνουν σε κάθε γειτονιά και προσπαθούν να εκμεταλλευτούν την αγωνία των γονέων, υποσχόμενα παρεμβάσεις θαυματουργές σε θέματα μαθησιακών δυσκολιών. Σε αρκετές περιπτώσεις το προσωπικό που στελεχώνει τα κέντρα αυτά είναι αμφιβόλου εκπαίδευσης, όπως αμφίβολης αποτελεσματικότητας είναι και τα προγράμματα που εφαρμόζονται. Η συνεργασία των κέντρων αυτών με τους εκπαιδευτικούς των μαθητών είναι ανύπαρκτη και οι μέθοδοι παρέμβασης θολές και απροσδιόριστες. Επίσης απουσιάζει εντελώς ο έλεγχος της πολιτείας.
Μερίδιο ευθύνης σε αυτήν την παθογένεια φέρει βέβαια και η εκπαιδευτική κοινότητα, γιατί, ενώ έχει πληθώρα στελεχών με τεράστια ειδίκευση και εμπειρία στην αντιμετώπιση των προβλημάτων αυτών , απεμπόλησε και παραχώρησε τα δικαιώματά της σε άλλους χώρους με μικρή ή άσχετη κατάρτιση και αμφίβολες ικανότητες.
Οι εκπαιδευτικοί είναι απαραίτητο να πρωταγωνιστούν στις υπηρεσίες διάγνωσης και παρέμβασης, γιατί έχουν πλούσια εμπειρία στην τάξη, στα τμήματα ένταξης και στα ειδικά σχολεία, καθώς και το γνωστικό υπόβαθρο με μετεκπαιδεύσεις, μεταπτυχιακά και επιμορφώσεις.
Μερίδιο ευθύνης σε αυτήν την παθογένεια φέρει βέβαια και η εκπαιδευτική κοινότητα, γιατί, ενώ έχει πληθώρα στελεχών με τεράστια ειδίκευση και εμπειρία στην αντιμετώπιση των προβλημάτων αυτών , απεμπόλησε και παραχώρησε τα δικαιώματά της σε άλλους χώρους με μικρή ή άσχετη κατάρτιση και αμφίβολες ικανότητες.
Οι εκπαιδευτικοί είναι απαραίτητο να πρωταγωνιστούν στις υπηρεσίες διάγνωσης και παρέμβασης, γιατί έχουν πλούσια εμπειρία στην τάξη, στα τμήματα ένταξης και στα ειδικά σχολεία, καθώς και το γνωστικό υπόβαθρο με μετεκπαιδεύσεις, μεταπτυχιακά και επιμορφώσεις.
Ενημέρωση από τον αιρετό του ΚΥΣΠΕ Β. Παληγιάννη
ΠΑΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
ΑΙΡΕΤΟΣ ΚΥΣΠΕ
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ: Συνεδρίαση ΚΥΣΠΕ
Συναδέλφισσες – συνάδελφοι,
συνεδρίασε σήμερα, 25 Φεβρουαρίου 2010, το ΚΥΣΠΕ με θέματα Ημερήσιας Διάταξης τα παρακάτω:
1. Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Π.Ε.
Το ΚΥΣΠΕ εξέτασε σε πρώτη φάση τις αιτήσεις εκπαιδευτικών για μετάθεση σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ. Η διαδικασία θα ολοκληρωθεί την επόμενη Τετάρτη 03 Μαρτίου. Ταυτόχρονα, θα εξεταστούν οι αιτήσεις για μετάθεση σε Διαπολιτισμικά σχολεία, σε Πειραματικά Σχολεία και οι ειδικές κατηγορίες.
2. Εξέταση αιτήσεων παραίτησης εκπαιδευτικών Π.Ε.
Υποβλήθηκαν 10 αιτήσεις παραίτησης εκπαιδευτικών από την υπηρεσία. Όλες πληρούσαν της προϋποθέσεις συνταξιοδότησης. Η εισήγηση ήταν θετική για όλες.
3. Αποσπάσεις και ανακλήσεις αποσπάσεων εκπαιδευτικών Π.Ε. από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ.
Υποβλήθηκαν 10 αιτήσεις για απόσπαση από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ και 3 αιτήσεις ανάκλησης απόσπασης από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ.
Το Συμβούλιο εισηγήθηκε την απόσπαση 6 συναδέλφων για πολύ σοβαρούς λόγους.
4. Ειδική κατηγορία μεταθέσεων με βάση το άρθρο 13 του Π.Δ. 50
Απαντώντας σε ερωτήματα συναδέλφων για το ποιοι εκπαιδευτικοί ανήκουν στην ειδική κατηγορία μετάθεσης για λόγους υγείας, σας ενημερώνω τα εξής: ανήκουν όσοι εμπίπτουν στις εξής διατάξεις:
α. Π.Δ. 50/96, αρ.13
Εκπαιδευτικοί με τέκνα που χρειάζονται ειδική θεραπευτική αγωγή και είναι:
1. τυφλά
2. κωφά ή βαρήκοα
3. αυτιστικά
4. σπαστικά
5. μεσογειακή αναιμία που χρήζει μεταγγίσεων αίματος
6. λευχαιμία
7. αιμορροφιλία
8. χρόνια νεφρική ανεπάρκεια σε στάδιο αιμοκάθαρσης
9. AIDS
10. σύνδρομο Down
11. σκλήρυνση κατά πλάκας τετραπληγικής ή παραπληγικής μορφής
12. καρκίνο σε μεταστατικό στάδιο
13. νόσο του CROHN
Εκπαιδευτικοί που οι ίδιοι ή οι σύζυγοί τους πάσχουν από:
1. μεσογειακή αναιμία που χρήζει μεταγγίσεων αίματος
2. λευχαιμία
3. αιμορροφιλία
4. χρόνια νεφρική ανεπάρκεια σε στάδιο αιμοκάθαρσης
5. AIDS
6. σύνδρομο Down
7. σκλήρυνση κατά πλάκας τετραπληγικής ή παραπληγικής μορφής
8. καρκίνο σε μεταστατικό στάδιο
9. νόσο του GROHN
β. Ν. 3402/2005, αρ.17
· Δρεπανοκυτταρική και μικροδρεπανοκυτταρική αναιμία (οι πάσχοντες τυγχάνουν των ευεργετημάτων που απολαμβάνουν κατά νόμο όσοι πάσχουν από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία)
γ. Νόσος του HODGKIN, νόσος του NON HODGKIN, νόσος του VON WILLEBRAND.
Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις ζητείται βεβαίωση Β/θμιας Υγειονομικής Επιτροπής στην οποία θα εκτίθεται και το ιστορικό της ασθένειας.
Πάντα στη διάθεσή σας
Παληγιάννης Βασίλης
ΑΙΡΕΤΟΣ ΚΥΣΠΕ
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ: Συνεδρίαση ΚΥΣΠΕ
Συναδέλφισσες – συνάδελφοι,
συνεδρίασε σήμερα, 25 Φεβρουαρίου 2010, το ΚΥΣΠΕ με θέματα Ημερήσιας Διάταξης τα παρακάτω:
1. Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Π.Ε.
Το ΚΥΣΠΕ εξέτασε σε πρώτη φάση τις αιτήσεις εκπαιδευτικών για μετάθεση σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ. Η διαδικασία θα ολοκληρωθεί την επόμενη Τετάρτη 03 Μαρτίου. Ταυτόχρονα, θα εξεταστούν οι αιτήσεις για μετάθεση σε Διαπολιτισμικά σχολεία, σε Πειραματικά Σχολεία και οι ειδικές κατηγορίες.
2. Εξέταση αιτήσεων παραίτησης εκπαιδευτικών Π.Ε.
Υποβλήθηκαν 10 αιτήσεις παραίτησης εκπαιδευτικών από την υπηρεσία. Όλες πληρούσαν της προϋποθέσεις συνταξιοδότησης. Η εισήγηση ήταν θετική για όλες.
3. Αποσπάσεις και ανακλήσεις αποσπάσεων εκπαιδευτικών Π.Ε. από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ.
Υποβλήθηκαν 10 αιτήσεις για απόσπαση από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ και 3 αιτήσεις ανάκλησης απόσπασης από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ.
Το Συμβούλιο εισηγήθηκε την απόσπαση 6 συναδέλφων για πολύ σοβαρούς λόγους.
4. Ειδική κατηγορία μεταθέσεων με βάση το άρθρο 13 του Π.Δ. 50
Απαντώντας σε ερωτήματα συναδέλφων για το ποιοι εκπαιδευτικοί ανήκουν στην ειδική κατηγορία μετάθεσης για λόγους υγείας, σας ενημερώνω τα εξής: ανήκουν όσοι εμπίπτουν στις εξής διατάξεις:
α. Π.Δ. 50/96, αρ.13
Εκπαιδευτικοί με τέκνα που χρειάζονται ειδική θεραπευτική αγωγή και είναι:
1. τυφλά
2. κωφά ή βαρήκοα
3. αυτιστικά
4. σπαστικά
5. μεσογειακή αναιμία που χρήζει μεταγγίσεων αίματος
6. λευχαιμία
7. αιμορροφιλία
8. χρόνια νεφρική ανεπάρκεια σε στάδιο αιμοκάθαρσης
9. AIDS
10. σύνδρομο Down
11. σκλήρυνση κατά πλάκας τετραπληγικής ή παραπληγικής μορφής
12. καρκίνο σε μεταστατικό στάδιο
13. νόσο του CROHN
Εκπαιδευτικοί που οι ίδιοι ή οι σύζυγοί τους πάσχουν από:
1. μεσογειακή αναιμία που χρήζει μεταγγίσεων αίματος
2. λευχαιμία
3. αιμορροφιλία
4. χρόνια νεφρική ανεπάρκεια σε στάδιο αιμοκάθαρσης
5. AIDS
6. σύνδρομο Down
7. σκλήρυνση κατά πλάκας τετραπληγικής ή παραπληγικής μορφής
8. καρκίνο σε μεταστατικό στάδιο
9. νόσο του GROHN
β. Ν. 3402/2005, αρ.17
· Δρεπανοκυτταρική και μικροδρεπανοκυτταρική αναιμία (οι πάσχοντες τυγχάνουν των ευεργετημάτων που απολαμβάνουν κατά νόμο όσοι πάσχουν από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία)
γ. Νόσος του HODGKIN, νόσος του NON HODGKIN, νόσος του VON WILLEBRAND.
Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις ζητείται βεβαίωση Β/θμιας Υγειονομικής Επιτροπής στην οποία θα εκτίθεται και το ιστορικό της ασθένειας.
Πάντα στη διάθεσή σας
Παληγιάννης Βασίλης