Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2010
"ο πειρασμός..."
Τη Δευτέρα, 1 Μαρτίου, θα προβληθεί από την τηλεόραση του Σκάι και την εκπομπή "Νέοι Φάκελοι" η συνέντευξη του ηγούμενου Εφραίμ της Ι.Μ. Βατοπαιδίου στον Α. Παπαχελά. Για να δούμε τι θα πει ο ηγούμενος...
Εξετάσεις για τα διδασκαλεία
Αυτό το τριήμερο διεξάγονται οι εξετάσεις για τα διδασκαλεία όλης της χώρας. Καταρχήν να ευχηθούμε καλή δύναμη και επιτυχία στους συναδέλφους εξεταζόμενους. Η συμμετοχή και μόνο είναι μια επίπονη διαδικασία και αξίζουν συγχαρητήρια σε όσους λαμβάνουν μέρος. Πιστεύω πως δε θα είναι αυτοί οι τελευταίοι διαγωνιζόμενοι στην ιστορία της μετεκπαίδευσης, καθώς προσφάτως πλανάται μια έντονη φήμη περί κατάργησης του θεσμού των διδασκαλείων. Βέβαια για χρόνια ακούγεται κάτι τέτοιο, αλλά φέτος φαίνεται να μην απέχει πολύ από την πραγματικότητα. Αν συμβεί αυτό ή για να είμαι σαφέστερος αν επιτρέψουμε να συμβεί κάτι τέτοιο, θα έχουμε υποστεί ως κλάδος ένα βαρύ πλήγμα. Η μετεκπαίδευση είναι μια κορυφαία κατάκτηση του κλάδου,επισημαίνω πως οι καθηγητές δεν έχουν κάτι ανάλογο,και έχει προσφέρει για δεκαετίες σπουδαίο έργο στην επιμόρφωση των δασκάλων και νηπιαγωγών. Οι σκέψεις και προτάσεις για αντικατάστασης της μετεκπαίδευσης με άλλες "ευέλικτες μορφές επιμόρφωσης" μόνο θυμηδία προκαλούν. Ας είμαστε συνεπώς σε εγρήγορση για να μη βρεθούμε προ τετελεσμένων γεγονότων.
Του Β. Παληγιάννη
Αιρετού ΚΥΣΠΕ
Συναδέλφισσες – συνάδελφοι,
με αφορμή δημοσιεύματα αθηναϊκών εφημερίδων σχετικά με αποσπάσεις 10.000 δασκάλων σε διάφορους φορείς, σας ενημερώνω πως αυτά δεν ανταποκρίνονται σε πραγματικά δεδομένα αφού, με βάση τα επίσημα στοιχεία του Υπουργείου Παιδείας, οι αποσπασμένοι δάσκαλοι σε φορείς (ΑΕΙ, Διευθύνσεις και Γραφεία Εκπαίδευσης, ΟΕΕΚ, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, ΚΕΕ, ΠΕΚ, Κεντρική Υπηρεσία Υπουργείου Παιδείας, ΓΑΚ, κλπ.) ανέρχονται συνολικά σε 893.
Το σύνολο των αποσπασθέντων εκπαιδευτικών Π.Ε. (ΠΕ70, ΠΕ60, ΠΕ11, ΠΕ06 και ΠΕ16) σε φορείς ανέρχεται σε 2.385. Οι αποσπάσεις στους παραπάνω φορείς γίνονται για την εξυπηρέτηση διοικητικών και εκπαιδευτικών αναγκών.
Η αποκατάσταση της αλήθειας αποτελεί χρέος του Υπουργείου Παιδείας, το οποίο έχει στη διάθεσή του τα πραγματικά στοιχεία.
Εκτός κι αν τέτοια δημοσιεύματα, που στοχοποιούν τον εκπαιδευτικό, εξυπηρετούν απώτερους στόχους του Υπουργείου Παιδείας, για την επιβολή αντιεκπαιδευτικών ρυθμίσεων και γι’ αυτό και δε διαψεύδονται.
Η όποια προσπάθεια κατασυκοφάντησης των εκπαιδευτικών, απ’ όπου κι αν προέρχεται, έρχεται σε πλήρη αντίθεση με το έργο και την προσφορά του Έλληνα δασκάλου.
Έργο και προσφορά που αναγνωρίζεται από το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας.
Αιρετού ΚΥΣΠΕ
Συναδέλφισσες – συνάδελφοι,
με αφορμή δημοσιεύματα αθηναϊκών εφημερίδων σχετικά με αποσπάσεις 10.000 δασκάλων σε διάφορους φορείς, σας ενημερώνω πως αυτά δεν ανταποκρίνονται σε πραγματικά δεδομένα αφού, με βάση τα επίσημα στοιχεία του Υπουργείου Παιδείας, οι αποσπασμένοι δάσκαλοι σε φορείς (ΑΕΙ, Διευθύνσεις και Γραφεία Εκπαίδευσης, ΟΕΕΚ, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, ΚΕΕ, ΠΕΚ, Κεντρική Υπηρεσία Υπουργείου Παιδείας, ΓΑΚ, κλπ.) ανέρχονται συνολικά σε 893.
Το σύνολο των αποσπασθέντων εκπαιδευτικών Π.Ε. (ΠΕ70, ΠΕ60, ΠΕ11, ΠΕ06 και ΠΕ16) σε φορείς ανέρχεται σε 2.385. Οι αποσπάσεις στους παραπάνω φορείς γίνονται για την εξυπηρέτηση διοικητικών και εκπαιδευτικών αναγκών.
Η αποκατάσταση της αλήθειας αποτελεί χρέος του Υπουργείου Παιδείας, το οποίο έχει στη διάθεσή του τα πραγματικά στοιχεία.
Εκτός κι αν τέτοια δημοσιεύματα, που στοχοποιούν τον εκπαιδευτικό, εξυπηρετούν απώτερους στόχους του Υπουργείου Παιδείας, για την επιβολή αντιεκπαιδευτικών ρυθμίσεων και γι’ αυτό και δε διαψεύδονται.
Η όποια προσπάθεια κατασυκοφάντησης των εκπαιδευτικών, απ’ όπου κι αν προέρχεται, έρχεται σε πλήρη αντίθεση με το έργο και την προσφορά του Έλληνα δασκάλου.
Έργο και προσφορά που αναγνωρίζεται από το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας.
Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2010
Ένα πολύ λεπτό και σοβαρό ζήτημα
Συζητήθηκε στο ΔΣ της ΔΟΕ σήμερα,25/2/2010, το θέμα που αφορά την ενέργεια του Υπουργείου Παιδείας να ζητήσει από τις Περιφέρειες (και φυσικά Δ/νσεις και Γραφεία Εκπ/σης) να αποσταλούν καταστάσεις όπου αναφέρονται ονομαστικά (κι όχι όπως ως τώρα αριθμητικά) οι εκπαιδευτικοί «που αδυνατούν να προσφέρουν διδακτικό έργο». Τονίστηκε ότι υπάρχει μεγάλο πολιτικό ζήτημα γι’ αυτήν την ενέργεια του Υπουργείου, ιδιαίτερα όταν γίνεται τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο που επιχειρείται η στοχοποίηση των εκπαιδευτικών και η αρνητική έκθεσή τους στην κοινωνία.
Αφορμή αποτέλεσε έγγραφο προϊσταμένου προς διευθυντές σχολείων του Γραφείου του, που τους ζητά να αναφέρουν ποιοι εκπαιδευτικοί «αδυνατούν να προσφέρουν έργο».
Το Δ.Σ. αποφάσισε να εξετάσει με προσοχή την ουσία του θέματος και να προσπαθήσει να πάρει απόφαση που θα βάζει την πολιτική διάσταση του θέματος και θα προασπίζει ταυτόχρονα τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών.
Αφορμή αποτέλεσε έγγραφο προϊσταμένου προς διευθυντές σχολείων του Γραφείου του, που τους ζητά να αναφέρουν ποιοι εκπαιδευτικοί «αδυνατούν να προσφέρουν έργο».
Το Δ.Σ. αποφάσισε να εξετάσει με προσοχή την ουσία του θέματος και να προσπαθήσει να πάρει απόφαση που θα βάζει την πολιτική διάσταση του θέματος και θα προασπίζει ταυτόχρονα τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών.
Έκτακτη Γενική Συνέλευση
Το Δ.Σ. του Συλλόγου μας, μετά από πρόσκληση της ΔΟΕ καλεί σε Έκτακτη Γενική Συνέλευση τα μέλη του την Τετάρτη 3/3/2010 και ώρα 19:00 στο 3ο & 11ο ΔΣ Αμαρουσίου (Φλοίας 33) με θέμα την παραπέρα αγωνιστική πορεία του κλάδου με βάση την εισήγηση του ΔΣ της ΔΟΕ.
Η κρισιμότητα της κατάστασης που διαγράφεται για τον κόσμο της εργασίας και ειδικότερα για τους εκπαιδευτικούς καθιστά την παρουσία σας ζωτικής σημασίας.
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ
ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ ΤΟ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΜΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ
Η κρισιμότητα της κατάστασης που διαγράφεται για τον κόσμο της εργασίας και ειδικότερα για τους εκπαιδευτικούς καθιστά την παρουσία σας ζωτικής σημασίας.
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ
ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ ΤΟ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΜΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ
Όπου δάσκαλος κι η μοίρα του, η ελληνική...
Σε κρίση βρίσκεται το ταμείο των Ολλανδών δασκάλων λόγω του ελληνικού προβλήματος. Τι δουλειά έχουν οι Ολλανδοί εκπαιδευτικοί με την κατάσταση της ελληνικής οικονομίας; Έχουν και παραέχουν.
Το ταμείο των δασκάλων της χώρας της τουλίπας είχε επενδύσει μεγάλα ποσά στα ελληνικά ομόλογα λόγω των υψηλών αποδόσεων. Ύστερα όμως από την κρίση της ελληνικής οικονομίας και την υποβάθμιση των ελληνικών ομολόγων το ταμείο έχει περιέλθει σε δυσχερή θέση και απειλούνται οι καλύψεις και παροχές του ταμείου. Ώρα είναι τώρα να μας ζητήσουν και τα ρέστα. Όπου δάσκαλος κι η μοίρα του, η ελληνική...
Το ταμείο των δασκάλων της χώρας της τουλίπας είχε επενδύσει μεγάλα ποσά στα ελληνικά ομόλογα λόγω των υψηλών αποδόσεων. Ύστερα όμως από την κρίση της ελληνικής οικονομίας και την υποβάθμιση των ελληνικών ομολόγων το ταμείο έχει περιέλθει σε δυσχερή θέση και απειλούνται οι καλύψεις και παροχές του ταμείου. Ώρα είναι τώρα να μας ζητήσουν και τα ρέστα. Όπου δάσκαλος κι η μοίρα του, η ελληνική...