.jpeg)
Ανέφερα σε προηγούμενη ανάρτηση ότι το οικονομικό επιτελείο σχεδιάζει να καταργήσει τα άδικα τέλη κυκλοφορίας και να τα αντικαταστήσει με αύξηση 0,5 ευρώ στη βενζίνη. Προσέξτε: υψηλά τέλη πληρώνουν τα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα των οποίων οι κάτοχοι έχουν προφανώς και ανάλογα εισοδήματα. Επίσης σύμφωνα με την τελευταία ρύθμιση, η οποία έπρεπε να καταργηθεί, υψηλά τέλη πληρώνουν αδίκως και αυτοί που έχουν παλαιά αυτοκίνητα. Αν εφαρμοστεί η φαεινή ιδέα του υπουργείου οικονομικών θα πληρώνει το ίδιο, μέσω βενζίνης, ο κάτοχος cayenne με τον κάτοχο kia picanto. Επίσης, αν υπολογίσουμε ότι ένα αυτοκίνητο μεσαίου κυβισμού πληρώνει ετησίως 180 ευρώ τέλη, τώρα με 0,5 ευρώ/λίτρο αύξηση το κόστος ετησίως θα είναι δεκαπλάσιο, αν λογαριάσουμε τα χιλιόμετρα και την κατανάλωση. Θαυμάστε τέλος επιχείρημα: με το σύστημα των τελών επιβαρύνεται ο κάτοχος, ενώ με την αύξηση της βενζίνης τιμωρείται η κατανάλωση!!! Ποιος κάτοχος και ποια κατανάλωση, όταν το αυτοκίνητο θα είναι απαγορευμένο είδος, φωστήρες;
ΥΓ 1: Παλιό δοκιμασμένο κόλπο διαρροής προθέσεων για δουν αντιδράσεις.
ΥΓ 2: Φανταστείτε σε τι άθλια κατάσταση είναι η είσπραξη εσόδων για επεξεργάζονται παρόμοια μέτρα; .
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου