Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010
Αλλάζουν (ξανά!) τα τέλη κυκλοφορίας των αυτοκινήτων
Μέσα στη γενική αναμπουμπούλα και τη σύγχυση που κυριαρχεί από ΔΝΤ, αποδείξεις, αυξήσεις ΦΠΑ, συνταξιοδοτικό, εργασιακό και άλλα καυτά θέματα, ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου και η Τίνα Μπιρμπίλη θυμήθηκαν να επανεξετάσουν το θέμα των τελών κυκλοφορίας. Οι ειδικοί των δύο υπουργείων έβαλαν κάτω ημερομηνίες ταξινόμησης, κυβικά, εκπομπές ρύπων και αποφάνθηκαν πως τα νέα τέλη κυκλοφορίας θα πρέπει να υπολογίζονται με κύριο γνώμονα την ημερομηνία που έχει ταξινομηθεί το αυτοκίνητο. Έτσι, για τα αυτοκίνητα που θα ταξινομηθούν από το 2011 και μετά, τα τέλη θα αυξάνονται ανάλογα με τις εκπομπές ρύπων που αυτά θα παράγουν. Με αυτό το καθεστώς θα φορολογούνται με ευνοϊκότερους όρους ή ακόμη και θα απαλλάσσονται όσα οχήματα εκπέμπουν κάτω από 100 μικρογραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο, ασχέτως αν το όχημα είναι υβριδικής τεχνολογίας, αφού οι ρύποι εξαρτώνται από πολλούς άλλους παράγοντες. Για όσα αυτοκίνητα κυκλοφορούν ήδη, θα ισχύσει το σύστημα του 2008 (προ Σουφλιά) προσαυξημένο κατά 7% ως 20%.
Συνεπώς, τα ποσά των νέων τελών κυκλοφορίας διαμορφώνονται ως εξής:
Κυβισμός Τέλη 2008 Τέλη 2011
έως 300 κ.εκ 15 ευρώ 18 ευρώ
301-785 κ.εκ 38 ευρώ 40 ευρώ
786-1.357 κ.εκ 93 ευρώ 100 ευρώ
1.358-1.928 κ.εκ 168 ευρώ 180 ευρώ
1.929-2.357 κ.εκ 372 ευρώ 400 ευρώ
2.358 και άνω 483 ευρώ 550 ευρώ
newsblog
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου