RSS

Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ COSMOTE



Γράφει ο Τάσος Παπαδόπουλος
Δημοσιογράφος μέλος της ΕΣΗΕΑ

Με την παρούσα επιθυμώ να καταγγείλω τον πάροχο της COSMOTE της οποίας είμαι συνδρομητής, που εμφανίζεται με την επωνυμία ΒΟGORNO HELLAS. Ο πάροχος αυτός εξαπατά τους πελάτες της κινητής τηλεφωνίας, χρεώνοντας τα SMS χωρίς περιεχόμενο που στέλνει και χωρίς να προϋπάρξει καμία συμφωνία μαζί του, με την ένδειξη "Μήνυμα υπηρεσίας" με 1,6807 ευρώ. Για αυτή την ανύπαρκτη υπηρεσία της BOGORNO HELLAS και χωρίς αίτημα να μου παρασχεθεί, έχει συνάψει προγραμματική συμφωνία η COSMOTE. Με αυτή την έννοια ευθύνη έχει και η COSMOTE την οποία επίσης καταγγέλλω που δεν ήλεγξε τον Πάροχο και τις υπηρεσίες του και του επέτρεψε να εισπράττει μέσω του λογαριασμού μου, χωρίς να δικαιούται χρήματα. Ο εν λόγω πάροχος διαθέτει μόνο τηλέφωνο (210-6241808) και fax (210-6725182) αλλά είναι αγνώστων λοιπών στοιχείων. Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα μαζί τους, αρνήθηκαν να μου πουν την διεύθυνσή τους και τον υπεύθυνο της εταιρίας τους. Ισχυρίστηκαν ότι μέσω internet τους ζήτησα την υπηρεσία τους και όταν τους απέκλεισα ένα τέτοιο ενδεχόμενο, με ρώτησαν αν υπάρχει παιδί στο σπίτι. Βεβαίως κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει μια και στο σπίτι μένω μόνος μου εδώ και πολλά χρόνια. Είναι προφανής η απάτη που διεπράχθη εναντίον μου στην περίοδο 21-30/05/2010 τόσο από την BOGORNO HELLAS , όσο και από την COSMOTE μέσω της οποίας μου ζητήθηκε η είσπραξη πέντε τέτοιων "Μηνυμάτων Υπηρεσίας".Παρακαλώ ως Ανεξάρτητη Αρχή να παρέμβετε προκειμένου να προασπίσετε τα δικαιώματα μου ως καταναλωτή. Είμαι στη διάθεσή σας προκειμένου να σας παράσχω οποιαδήποτε στοιχεία προκειμένου να ερευνήσετε το θέμα αυτής της απάτης.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου