RSS

Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

ΔΗΜΑΡΑΣ: Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ..

Ο Δημαράς δεν κρύβει ότι η ψυχή του ανήκει στο ΠΑΣΟΚ, παρά τη διαγραφή του! Ακόμη και τώρα που βρίσκεται πολύ κοντά στην ανάδειξή του σε περιφερειάρχη Αττική, επιμένει να λέει ότι δεν έχει πάρει διαζύγιο από το κυβερνών κόμμα. Είναι φανερό ότι προσπαθεί να κρατήσει ανοιχτό το δίαυλο επικοινωνίας με τους οπαδούς του ΠΑΣΟΚ, ώστε να μπορέσει να τους προσελκύσει την 7η Νοεμβρίου. Διαβάστε τί είπε στον Άρη Πορτοσάλτε και τον Μπάμπη Παπαδημητρίου (στον ΣΚΑΪ): "ΠΑΣΟΚ ήμουνα, η κοινωνική πολιτική μου καταγωγή είναι με το ΠΑΣΟΚ, είμαι από τα ιδρυτικά μέλη, και αυτή την πορεία και την καταγωγή την πολιτική, την κοινωνική και πολιτιστική δεν την έχω αποποιηθεί ούτε έχω πάρει διαζύγιο με αυτή. Δεν έχω δικαίωμα και εγώ να διαμαρτυρηθώ και να μιλήσω και να πω για αυτά";

vetoblog

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου