RSS

Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010

-Παπανδρέου, Σαμαράς σου λένε τίποτα;-Ναι, αλλά δε θυμάμαι ποιος είναι ο καλός και ποιος ο κακός...


Διαβάζω στα ΝΕΑ την ενδιαφέρουσα συνέντευξη του Τ. Σισέ:
Δημ.:Παπανδρέου, Σαμαράς σου λένε τίποτα;
Σισέ:Ναι, αλλά δε θυμάμαι ποιος είναι ο καλός και ποιος ο κακός...
Δημ.: Έχεις κάνει χειραψία με τον Σαρκοζί;
Σισέ: Αρκετές φορές.
Δημ.: Τι άποψη έχεις για το Σαρκοζί;
Σισέ: Καλύτερα να την κρατήσω για τον εαυτό μου.
Δημ.: Γνωρίζεις για το μνημόνιο;
Σισέ: Ναι και στενοχωριέμαι που μια τόσο όμορφη χώρα έχει τόσα προβλήματα.
Δημ.: Πιστεύεις στην τύχη;
Σισέ: Όχι. Ή είσαι καλός ή όχι. Στα έντεκα χρόνια μου έβλεπα τη μαμά μου μια φορά την εβδομάδα. Στην επόμενη μεταγραφή μου έβλεπα τη μαμά μου μια φορά στους έξι μήνες. Αν θέλεις να είσαι ο καλύτερος, προϋποθέτει θυσίες.
Δημ.: Είχες ένα φοβερό τραυματισμό. Ήσουν άτυχος;
Σισέ: Άτυχος; Μάλλον τυχερός! Αν ο γιατρός καθυστερούσε δέκα λεπτά ή έπεφτα σε έναν άπειρο γιατρό θα μου έκοβαν το πόδι. Μάλλον ήμουν τυχερός
Εδώ γράφουμε αυτά που θέλουμε να εμφανίζονται μετά το "Διαβάστε περισσότερα".

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου