RSS

Κυριακή 20 Ιουνίου 2010

Τράπεζες που για να επιζήσουν γίνονται διαφημιστές Supermarkets

Νέα και ενδιαφέροντα φαινόμενα αρχίζουν να αναδύονται στο Ελληνικό τοπίο της πτώχευσης και της κακομοιριάς: οι Τράπεζες που μετατρέπονται σε διαφημιστές Supermarkets.
Έχω λάβει επανειλημμένως τις τελευταίες μέρες το εξής καταπληκτικό SMS στο κινητό μου:

ΧBANK: ΑΕΡΑΣ ΔΡΟΣΙΑΣ -30% ΚΑΙ 12 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ ΣΤΑ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΑ INVERTER Χ ΣΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ MEDIA Χ ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΧBANK ΑΠΟ 19-26/6.

Κάποια στιγμή απηύδησα και θεώρησα απαραίτητο να διαμαρτυρηθώ. Αντιμετώπισα σήμερα Σάββατο 19 Ιουνίου 9.40 μμ έναν νεαρό που με ύφος στρατιώτη των SS απαίτησε να του δηλώσω το όνομά μου , τον αριθμό της ταυτότητάς μου και άλλα στοιχεία προκειμένου να διαβιβάσει το αίτημα μου (sic), δηλαδή το αυτονόητο να μην μου στέλνουν “σκουπίδια” στο κινητό και να με ενοχλούν, στις υπηρεσίες της Τράπεζας.
Μου διευκρίνισε ότι η Τράπεζα στέλνει το μήνυμα γιατί συνεργάζεται με την Εταιρεία Media Χ ( sic 2η φορά) !!!
Δηλαδή, με δυο λόγια, τα προσωπικά μας δεδομένα παρέχονται εμμέσως από την Χbank προς το παρόν στην Media Χ και εν συνεχεία στον κάθε “φίτσο” έναντι προφανώς αμοιβής. Η Τράπεζα καθίσταται και διαφημιστική εταιρεία, οπότε ας περιμένουμε χιλιάδες SMS στα κινητά μας.
Υπάρχει Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων; Λειτουργεί; Υπάρχει Κράτος;
Προφανώς όχι.
Θα μου πεις τι είναι αυτά μπροστά στα όσα τρομερά συμβαίνουν σε αυτό τον δύσμοιρο τόπο. Απλώς ενδεικτικά για το ποιοι είναι τα αφεντικά.
Φυσικά θα κάνω όλες τις απαραίτητες ενέργειες. Είναι αυτονόητο ότι η Χbank έχει τελειώσει για μένα ως Τράπεζα, θα απευθύνομαι σε αυτή όταν επιθυμώ να αγοράσω κάποια τηλεόραση ή άλλα παρόμοια είδη και όχι τραπεζικά προϊόντα.

Φιλικά

Αναγνώστρια

Υ.Γ. Βεβαίως όλα τα SMS έχουν αποθηκευτεί στο κινητό μου.

Σημείωση Antinews: για ευνόητους λόγους το όνομα της Τράπεζας και της άλλης εταιρείας, στην διάθεσή μας

antinews

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου