RSS

Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010

Ανταπόκριση από τα Τίρανα


Πρωινό ξύπνημα στη πλατεία Σκεντέρμπεη...
Να που τα κατάφερα και όχι μόνο ξανατρύπωσα ως ρεπόρτερ αλλά και ξύπνησα πλένοντας τα δόντια μου στα Τίρανα, απεσταλμένος για τον αγώνα του Ολυμπιακού.
Η πρώτη μου εντύπωση σήμερα το πρωί είναι ότι η πλατεία Σκεντέρμπεη δεν έχει καμιά απολύτως σχέση με εκείνη που ξέραμε, σα να λέμε ότι πρώτα ήταν σαν τη σημερινή δική μας μίζερη Ομόνοια ενώ τώρα είναι σαν τη παλιά μας περίλαμπρη πλατεία Συντάγματος!
Βολτάροντας στον ομφαλό της Αλβανίας έμεινα με ανοιχτό το στόμα, γιατί υπήρχαν μαγαζιά με γεμάτες βιτρίνες κι΄όχι σαν τα δικά μας με τις αποκαρδιωτικές ταμπέλες "εκπτώσεις λόγω λουκέτου"...
Και έμεινα άναυδος όταν διαπίστωσα ότι κάποια μαγαζιά ανήκαν σε
Έλληνες, ακόμη και σουπερμάρκετ και Τράπεζες, που νταραβερίζονται από Τίρανα ως Σκόπια και από Σόφια ως Βουκουρέστι...
Τρίβω ακόμη τα μάτια μου, δεν πιστεύω τι βλέπω, μια γειτονική χώρα που
προχωράει μπροστά, ενώ εμείς μένουμε πίσω.
Δεν πιστεύουν τα μάτια μου, ξενοδοχεία και μοντέρνες τουριστικές εγκαταστάσεις με πισίνες και ενώ από ψηλά στο μιναρέ ακούγεται η φωνή του μουεζίνη, δίπλα μου Μερτσέντες και τζιπάρες.
Πολλοί μιλάνε ελληνικά, πιάνω κουβέντα, "δεν υπάρχουν δουλειές πια στην Ελλάδα, γυρίσαμε στη πατρίδα να χαρούμε τους κόπους μας...". Ρε λες να τα φαντάζομαι, όπως ακόμα και μετανάστες από την Ελλάδα στην Αλβανία!!!

αποκλειστικά για το press-gr γράφει ο Πόντικας

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου