RSS

Δευτέρα 12 Ιουλίου 2010

ΔΕΙΤΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΠΡΟΤΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕΤΕ

1. Είμαι καθηγητής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Ολοκλήρωσα της απογραφή μου πριν τις 12 Ιουλίου και πήρα κωδικό. Στην επιλογή κλάδος έβαλα εκπαιδευτικό προσωπικό δημόσιας εκπαίδευσης και στην ειδικότητα φυσικός. Εκ των υστέρων άκουσα ότι υπήρχε στον κλάδο η επιλογή «καθηγητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης» που όμως δεν είδα. Πειράζει ή πρέπει να επαναλάβω τη διαδικασία; (Κατηγορία 1)
Όχι, δεν χρειάζεται να επαναλάβετε τη διαδικασία. Στην περίπτωση που χρειαστεί οποιαδήποτε διευκρίνιση, θα ενημερωθείτε σχετικά.
2. Εισάγοντας τα στοιχεία μου έλαβα στο τέλος έναν κωδικό από το σύστημα. Αυτό σημαίνει ότι έχω απογραφεί; (Κατηγορία 4)
Ναι, ο κωδικός αυτός είναι το αποδεικτικό σας.
3. Πώς καταχωρώ τα στοιχεία του πεδίου Τίτλοι Σπουδών; Όσες φορές έλεγξα τα στοιχεία πριν την οριστική υποβολή της φόρμας απογραφής πάντοτε τα στοιχεία σπουδών δεν τα εμφάνιζε. (Κατηγορία 4)
Τα στοιχεία σπουδών τα προσθέτετε στην φόρμα πατώντας το κουμπί ΠΡΟΣΘΗΚΗ που βρίσκεται από κάτω και αναμένετε να εμφανιστούν παρακάτω.
4. Είμαι εκπαιδευτικός και υπηρετώ σε σχολική μονάδα. Τι πρέπει να συμπληρώσω στο πεδίο «Φορέας Απασχόλησης»; (Κατηγορία 3)
Στο πεδίο «Φορέας Οργανικής Θέσης» θα επιλέξετε «Δημόσιες Υπηρεσίες» και στη συνέχεια θα επιλέξετε «Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων». Στο πεδίο «Υπηρεσία» θα πληκτρολογήσετε τη σχολική μονάδα, π.χ. «2ο Δημοτικό Σχολείο Αργυρούπολης».
5. Είμαι εκπαιδευτικός χωρίς οργανική θέση σε σχολείο και βρίσκομαι σε διάθεση Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΥΣΔΕ). Τι συμπληρώνω στο πεδίο «Φορέας Απασχόλησης» και «Φορέας Οργανικής Θέσης»; (Κατηγορία 3)
Και στα δυο πεδία θα επιλέξετε «Δημόσιες Υπηρεσίες» και στη συνέχεια θα επιλέξετε «Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων». Στο πεδίο «Υπηρεσία» θα πληκτρολογήσετε το Γραφείο ή η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που υπάγεστε. Το ίδιο θα δηλώσετε και στη διεύθυνση εργασίας.
6. Είμαι μόνιμος υπάλληλος και δεν βρίσκω την ειδικότητά μου.(Κατηγορία 3)
Οι μόνιμοι υπάλληλοι επιλέγουν ανάμεσα στους κλάδους. Εάν ο χρήστης ανήκει σε εκπαιδευτικό προσωπικό δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, σώματα ασφαλείας, στρατιωτικούς, ιερείς / κληρικούς, και ιατρούς , τότε επιλέγει στο πεδίο ΚΛΑΔΟΣ την αντίστοιχη επιλογή και κατόπιν επιλέγει την ειδικότητά του στο πεδίο «ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ».
7. Μόνιμος υπάλληλος Δήμου είναι και «πρακτικογράφος» σε Νομικό Πρόσωπο του Δήμου. Το δηλώνει στην απογραφή του ως δεύτερη απασχόληση;
Δεν αποτελεί δεύτερη θέση ή απασχόληση, συνεπώς δεν δηλώνει.
8. Είμαι δάσκαλος πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Ποιόν κλάδο θα επιλέξω; Ποια ειδικότητα θα επιλέξω;
Από τους κλάδους θα επιλέξετε το «Εκπαιδευτικό Προσωπικό Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Δάσκαλοι/Νηπιαγωγοί)» Κατόπιν, στην Ειδικότητα θα επιλέξετε «Άλλο Ειδικότητα» και θα πληκτρολογήστε π.χ. «Δάσκαλος» στο ελεύθερο πεδίο που θα εμφανιστεί.
9. Είμαι καθηγητής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Ποιόν κλάδο θα επιλέξω; Ποια ειδικότητα θα επιλέξω;
Από τους κλάδους θα επιλέξετε το «Καθηγητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» Κατόπιν, στο πεδίο Ειδικότητα θα επιλέξετε την ειδικότητά σας. Εάν δεν υπάρχει η ειδικότητά σας, θα επιλέξετε «Άλλη Ειδικότητα» και θα πληκτρολογήστε π.χ. «Μαθηματικός» στο ελεύθερο πεδίο που θα εμφανιστεί. Τέλος, θα μεταβείτε στο πεδίο «Βαθμός» και θα επιλέξετε το βαθμό σας.
10. Προσπαθώ να υποβάλω τα στοιχεία μου, για την απογραφή του προσωπικού του δημοσίου αλλά δεν αναγνωρίζει το σύστημα τα δικά μου στοιχεία, θεωρώντας ότι δεν συμπίπτουν τα στοιχεία Α.Φ.Μ. και ονοματεπώνυμου. (Κατηγορία 4 )
Θα πρέπει να συμπληρώσετε μόνο το ΕΠΩΝΥΜΟ και όχι το ονοματεπώνυμο. Επίσης θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε κεφαλαία ελληνικά.
esos.gr
Εδώ γράφουμε αυτά που θέλουμε να εμφανίζονται μετά το "Διαβάστε περισσότερα".

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου